اطلاعیه مهم
 
کارسوق 1/9
راهی آسان برای انتشار مطالب کارسوق

 
نکته مهم اینه که همه دستبندا با همین 4 تا گره بافته میشن پس اینارو قبل از شروع بافت دستبند خوب تمرین کنید که یه وقت خدایی نکرده دستبندتون خراب نشه
نخش هم نخ کوبلن یا دِم سه هست که یا براتون تهیه میکنیم یا بعدا از خانم جعفری پول میگیریم بهتون میدیم که خودتون تهیه کنید.
اسم این دستبند ها دستبند دوستی هست لطفا برید این عبارت رو سرچ کنید و 5 طرح متفاوت که حتما حتما سنتی هم باشند پیدا کنید. توجه داشته باشید که اگه زیرآبی برید ( مثلا برای عرض دستبند یا هنگام ساخت تعداد رج هایی که میزنید)، مسلما گروه صنایع دستی و همچنین خود من میفهمیم و مقداری که باید درست کنید 2برابر میشه پس به نفع خودتونه که...
دوباره تکرار میکنم5 تا طرح پیداکنید و دراولین فرصت(ترجیحا فردا یعنی 4شنبه) طرح هاشو تو فلشتون بریزید و بیارید تا ماتایید کنیم و زودتر شروع به کارکنید. یادتون نره طرحتون حتما باید سنتی باشه که بتونیم بگیم کوچیک شده گلیمه

نظرات شما عزیزان:

موژ
ساعت18:19---22 فروردين 1393
اول این ک ب نازلی برای نویسنده شدن تو وب کلاس تبریک می گم!
دوم این که مامانم رفت برای خرید یا کرایه ی لباس شیرازی گفتن کرایه نمی دن و خرید هم 65 تومنه. می خوام ببینم می تونیم این پولو از مدرسه بگیریم یا خیلی زیاده؟
و سوم این که امیدوارم همگی تو امتحان ریاضی 20 شیم.
و چهارم هم این که دیگه همین. عرضی نداشتم.


سحرناز بیات
ساعت23:52---21 فروردين 1393
خیلی ببخشیدا ! ولی وقتی من خواستم درستش کنم اعصابم خورد و خاکشیر شد بابا ااهههههههههههههه .من که ی دونه هم درست نمی کنم !!! مگه دوس دارم رو اعصاب خودم راه برم ! راست گفتما

saharnaz
ساعت22:07---20 فروردين 1393
دیبا میشه اون دستبند هایی رو که خودت از تو اینترنت در اوردی رو تو وب بذاری ؟ در صمن لطفا ایمیلت هم چک کن چون برات طرح هایی رو که پیدا کردم رو ببرات بفرستم تا اکسپتشون کنی.

موژ
ساعت17:24---19 فروردين 1393

خیلی عجیبه که نفهمیدم؟

 

نه معلومه من خیـــلی بد توضیحیدم اشکال نداره فردا دوباره میگم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 19 فروردين 1398برچسب:, :: 16:23
diba/nazli

آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارسوق 1/9 و آدرس karsough.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 29997
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1